Meillä kelpaavat
maksuvälineet
 
    

  Kaikki pankkikortit

 
   
Huom! Tarkasta TYKY
-maksuvälineidesi kelpoisuus
haluamaasi hoitoon

Yhteistyökumppanit

 

Hotelliravintola ALMA

 

  

Topi-Feelgood

 

Ulla-Keto-aro

 

 
Seinäjoen seudun
diabetesyhdistys r.y.
 
 
 
Terveyden ja hyvinvoinnin
edistämisyhdistys
Vitalize r.y.
 

 

79,0 neliöä

Tarjotaan vuokralle 30.9.2016 asti täysin kalustettu hoitohuone

Soveltuu esim. hierojalle, jäsenkorjaajalle, aromaterapeutille, osteopaatille, vyöhyketerapeutille, luontaishoitajalle, naprapaatille jne.
 
14,5 m³ hoitotoimenpidehuone+ 64,5 m³=  79,0 m³    298,47€ / kk 200,00€ (sis. ALV 24%) (lisäksi pidätetään asiakaspalvelutapahtumamaksu / asiakastapahtuma).
 
Tilat sisältävät:

HOITOTOIMENPIDEHUONE (Vain henkilökohtaisessa käytössänne)    14,5 m³

Varustus:                                        
-          peruskalustus
-          kirjoituspöytä
-          tuolit
-          hylly / kaapisto                          
-          tietokone                                          
-          internetyhteys                                 
-          kello
-          hierontapöytä (sähkösäädoillä)
 
Siivous vuokralaisen omasta toimesta
 
ODOTUSTILA    (yhteiskäytössä)                                                     14,5 m³
 
Viihtyisästi viherkasveilla sisustettu odotustila, jossa tuoreita luettavia aikakausilehtiä,
miellyttävä ja rauhallinen taustamusiikki sekä TV. Lapsille omaa ajanvietettä tarjolla
väritys- ja satukirjojen tai piirrettyjen elokuvien muodossa.
 
Siivous Sinfonian toimesta
 
TAUKOTILA                             (yhteiskäytössä)                              20,0 m³
 
Varustus:
-          jääkaappi / pakastin
-          liesi / uunilla
-          mikro
-          kahvinkeitin / vedenkeitin
-          astiasto / ruokailuvälineet
-          pöytä / tuolit
Siivous Sinfonian toimesta
 
SOSIAALITILAT (yhteiskäytössä)                                                     30,0 m³
 
Sisältää:
-          pukuhuone omien päällysvaatteiden säilytykseen ja vaihtoon
-          kaksi erillistä WC:tä  henkilökunnan omaan käyttöön
-          kaksi erillistä WC:tä asiakkaitanne vartein, joista toinen INVA varustuksella
 
           Pyykkihuoltotila
-          2 pesukonetta  / pesuaineet Sinfonian puolesta
-          kuivausrumpu
-          silitysprässi
-          silitysrauta ja –lauta
-          kuivausteline
-          liinavaate kaapisto
Siivous Sinfonian toimesta

          Huoltotila
-          2 pölynimuria
-          siivousvälineet ja aineet Sinfonian puolesta
-          jätepiste / tyhjäys Sinfonian toimesta
Siivous Sinfonian toimesta

TÄSSÄ VÄHÄN MATIKKAA!

Maksatteko itse ehkä enempi kuin 3,77 euroa 2,53 euroa (sis. ALV 24%) / neliö, nykyisistä hoitotiloistanne?
 
Todennäköisesti maksatte ja lisäksi saatatte joutua maksamaan myös muita lisäkuluja. Tällaisia kuluja ovat mm. Sähkö, vesi, peruskalustuksen hankinnat, jätemaksut, INVA –valmiuksien järjestelyt, oman auton päivittäiset pysäköinti kulut,  kotisivujen valmistus / ylläpito, ajanvarausjärjestelmä, Teosto-maksut, Gramex –maksut (radion tai musiikin käytöstä asiakkaan viihdyttämiseksi odotus- tai hoitotiloissa), tilojen toimiluvat, vakuutukset, mainosteippaukset, luotto- ja pankkikorttilukijat sekä niistä muodostuvat kustannukset ja leasingmaksut, kuntosetelien vastaanotto-oikeudet ja niiden vastaanotosta syntyvät sivukulut, siivouskulut… Näistä ”sivukuluista”  muodostuu nopeasti toinen, lähes nykyistä vuokranne määrää vastaava summa kuluja maksettavaksi.
 
Sinfoniassa nämä sisältyvät vuokraan, (lukuun ottamatta yrityksen omaa potilasvakuutusta).

Kuka vastaa asiakkaidenne ajanvarauksista?
 
Jos vastaatte niistä itse, kalliisti maksamienne vuokrien ja muiden kulujen jälkeen edelleen joudutte itse vastailemaan puhelimeen ja vastaamaan ajanvarauksistanne, asiakkaiden laskutuksista, ym. juoksevista asioistanne.
 
Teille on tuttua miten kallista työaikaa usein tuhrautuu siihen kun asiakkaan kanssa yrittää sovitella seuraavaa sopivaa vastaanottoaikaa.
Rahastus ja uuden ajan varaaminen toimenpiteinä ottaa aikaa laskelmien mukaan keskimäärin 8 minuuttia. Puhelimitse ajanvarausta tehtäessä saattaa mennä  pidempäänkin, koska asiakkaat haluavat kysellä hintoja ja muita yksityiskohtia hoitoon liittyen.
 
Ikävää asiakkaille on myös jos heidän maksamanaan hoitoaikana heidän hoitajansa vastailee puheluihin.
Ellei vastaa, se taas puolestaan voi olla potentiaalisen asiakkaan menetys yritykselle
 
Tämä on siis LAATUUN ja ASIAKASPALVELUUN kuuluvia asioita, jotka vaikuttavat suoraan imagoon asiakkaiden silmissä.

Mitäpä jos olisikin ajanvarauspalvelu ja mitä se maksaa?
 
Itse ajanvaraushenkilöstön palkkaaminen tietysti saattaa maksaa helpostikin noin 2500 – 3000 euroa  sivukuluineen / kk,  tuli asiakkaita tai ei, jolloin palkatun henkilön pitäminen ei olisi edes järkevää.

Sinfoniassa sen sijaan ajanvaraukset hoidetaan puolestanne, hyvin ammattitaitoisen ja ystävällisen henkilökunnan avustuksella, joka arkipäivä 9 -19 välisen ajan. Lisäksi nettiajanvarausjärjestelmä, joka palvelee 24 vrk:ssa 7 paivää viikossa!
Ja mikä parasta, maksatte vain asiakastapahtumaan johtaneista ajanvarauksista. Lisäksi mitä enempi asiakastapahtumia / kk sitä alemmaksi palvelutapahtumakohtainen maksu putoaa. Enimmillään Sinfoniassa maksatte tässä tapauksessa kuitenkin  vain n. 700 euroa / kk   n. 620 euroa / kk (sis. em. vuokran ja palvelutapahtumamaksut alveineen, rajattomalla asiakasmäärällä).
 
Kun Sinfoniassa asiakkaalle tehty toimenpide on suoritettu, asiakas ohjataan kassalle ja saman tien voidaan noutaa seuraava asiakas odotustilasta. Keskittyä siis siihen varsinaiseen työhön, johon olette koulutuksen saaneet, eli asiakkaan hoitamiseen. Sinfonian kassalla asiakas rahastetaan ja hänen kanssaan sovitaan tarvittaessa seuraava aika.
Rahastus- ja ajanvaraustoimenpiteistä itseltä säästyneen ajan ansiosta on mahdollista ottaa 1-2 asiakasta lisää / pv. Tämä saattaa tehdä kuukausi tasolla 20-40 asiakastapahtumaa enempi, joka esim. 50 euron taksalla olisi 1000 – 2000 euroa lisää bruttotuloa / kk.  Aika on siis rahaa joka maksaa itsensä näin takaisin.

Millaisen kuvan nykyinen toimipaikkanne antaa asiakkaalle?
 
Onko toimipisteellänne hyvä valmis imago, asiakasvetoisuus, tunnettavuus, luotettavuus, keskeisin sijainti, mainonnan tuoma iso mainonnallinen näkyvyys, asiakasystävällinen muu henkilökunta, hyvä sisäinen hoitajien välinen vuorovaikutus ja yhdessä tekemisen luoma ilmapiiri, tukihenkilöt, hoitotarvikkeiden saatavuus tukkuhintaan suoraan saman katon alta, ilmainen pysäköintietu omalle autolle, asiakaskahvitus, lounasetu, ????
Nämä ja paljon muita etuja kuuluu automaattisesti hoitajayrittäjille, jotka toimivat Sinfoniassa.

Kuinka asiakkaiden kulku vastaanottotiloihin sujuu nykyisessä toimipaikassanne?
 
Sinfoniassa nämä asiat ovat paremmin kuin kohdallaan.
Autosta ulos astuttuaan asiakkaan ei tarvitse ottaa yhtään ainoata porrasaskelmaa vastaanotolle tullessaan. Pyörätuolia käyttävien  asiakkaidemme kautta olemme saaneet kuulla olevamme ainoa Seinäjoen keskustan alueella toimivista hoitopalveluita tarjoavista yrityksistä, jolla on täysin portaaton ja luiskaton sisään pääsy perille saakka.
 
 

Sivuston toteutus: Vaiste Productions             Kirjaudu sisään >>