Meillä kelpaavat
maksuvälineet
 
    

  Kaikki pankkikortit

 
 
   
 
 
 
Huom! Tarkasta TYKY
-maksuvälineidesi kelpoisuus
haluamaasi hoitoon

Yhteistyökumppanit

 

Hotelliravintola ALMA

 

  

Topi-Feelgood

 

Ulla-Keto-aro

 

 
Seinäjoen seudun
diabetesyhdistys r.y.
 
 
 
Terveyden ja hyvinvoinnin
edistämisyhdistys
Vitalize r.y.
 

 

77,0 neliöä

Oman liiketilan vuokraajalle                            (päivitetty 4.2.2016)
 
12,5 m² hoitotoimenpidehuone+ 64,5 m²=  77,0 m²    298,47€ / kk (sis. ALV 24%)
       
SOITA JA VARAA  p.(GSM)  064 141 204
 
 
         Tilat sisältävät:
 
HOITOTOIMENPIDEHUONE         12,5 m²
(Vain henkilökohtaisessa käytössänne)
 
Varustus:                                        
-          peruskalustus
-          kirjoituspöytä
-          tuolit
-          hylly / kaapisto                          (Huoneensa saa halutessaan kalustaa
-          tietokone                                           myös täysin omilla kalusteillaan)
-          internetyhteys                                 
-          kello
siivous vuokralaisen omasta toimesta
  
ODOTUSTILA                14,5 m²
(yhteiskäytössä)
Viihtyisä kalustettu odotustila asiakkaillenne                                                           
-          tuoreita luettavia aikakausilehtiä
-          TV
-          viherkasveja
siivous Sinfonian toimesta
 
TAUKOTILA                20,0 m²
(yhteiskäytössä)    
Varustus:
-          jääkaappi
-          pakastin
-          hella
-          mikro
-          kahvinkeitin / vedenkeitin
-          astiasto / ruokailuvälineet
-          pöytä / tuolit
siivous Sinfonian toimesta
 
SOSIAALITILAT          30,0 m²
(yhteiskäytössä)
Sisältää:
-          pukuhuone omien päällysvaatteiden säilytykseen ja vaihtoon
-          kaksi erillistä WC:tä  henkilökunnan omaan käyttöön
-          kaksi erillistä WC:tä asiakkaitanne varten, joista toinen INVA varustuksella
-          siivous Sinfonian toimesta
 
           Pyykkihuoltotila
-          pesukone  / pesuaineet Sinfonian puolesta
-          kuivausrumpu
-          silitysprässi
-          silitysrauta ja –lauta
-          kuivausteline
-          liinavaate kaapisto
-          siivous Sinfonian toimesta
 
          Huoltotila
-          pölynimuri
-          siivousvälineet ja aineet Sinfonian puolesta
-          jätepiste / tyhjäys Sinfonian toimesta
-          siivous Sinfonian toimesta
 
 
Maksatteko itse ehkä enempi kuin 3,88 euroa (sis. ALV 24%) / neliö, nykyisistä hoitotiloistanne?
 
Todennäköisesti maksatte ja lisäksi saatatte joutua maksamaan myös muita lisäkuluja. Tällaisia kuluja ovat mm. Sähkö, vesi, peruskalustuksen hankinnat, jätemaksut, INVA –valmiuksien järjestelyt, oman auton päivittäiset pysäköinti kulut,  Teosto-maksut, Gramex –maksut (radion tai musiikin käytöstä asiakkaan viihdyttämiseksi odotus- tai hoitotiloissa), tilojen toimiluvat, vakuutukset, mainosteippaukset, luotto- ja pankkikorttilukijat sekä niistä muodostuvat kustannukset ja leasingmaksut, kuntosetelien vastaanotto-oikeudet ja niiden vastaanotosta syntyvät sivukulut, siivouskulut… Näistä ”sivukuluista”  muodostuu nopeasti toinen, lähes nykyistä vuokranne määrää vastaava summa kuluja maksettavaksi.
 Sinfoniassa nämä sisältyvät vuokraan, (lukuun ottamatta yrityksen omaa potilasvakuutusta).
 
Kuka vastaa asiakkaidenne ajanvarauksista?
 
Ilmeisesti vastaatte niistä itse. Kalliisti maksamienne vuokrien ja muiden kulujen jälkeen edelleen joudutte itse vastailemaan puhelimeen ja vastaamaan ajanvarauksistanne, asiakkaiden laskutuksista, ym. juoksevista asioistanne.
 
Teille on tuttua miten kallista työaikaa usein tuhrautuu siihen kun asiakkaan kanssa yrittää sovitella seuraavaa sopivaa vastaanottoaikaa.
Rahastus ja uuden ajan varaaminen toimenpiteinä ottaa aikaa laskelmien mukaan keskimäärin 8 minuuttia. Puhelimitse ajanvarausta tehtäessä saattaa mennä  pidempäänkin, koska asiakkaat haluavat kysellä hintoja ja muita yksityiskohtia hoitoon liittyen.
 
Ikävää asiakkaille on myös jos heidän maksamanaan hoitoaikana heidän hoitajansa vastailee puheluihin.
Ellei vastaa, se taas puolestaan voi olla potentiaalisen asiakkaan menetys yritykselle
 
Tämä on siis LAATUUN ja ASIAKASPALVELUUN kuuluvia asioita, jotka vaikuttavat suoraan imagoon asiakkaiden silmissä.
 
Mitäpä jos olisikin ajanvarauspalvelu ja mitä se maksaa?
 
Itse ajanvaraushenkilöstön palkkaaminen tietysti saattaa maksaa helpostikin noin 2500 – 3000 euroa  sivukuluineen / kk,  tuli asiakkaita tai ei.
 
Sinfoniassa sen sijaan ajanvaraukset hoidetaan puolestanne, hyvin ammattitaitoisen ja ystävällisen henkilökunnan avustuksella, joka arkipäivä 9 -19 välisen ajan. Ja mikä parasta, maksatte vain asiakastapahtumaan johtaneista ajanvarauksista. Lisäksi mitä enempi asiakastapahtumia / kk sitä alemmaksi palvelutapahtumakohtainen maksu putoaa.
 
Kun Sinfoniassa asiakkaalle tehty toimenpide on suoritettu, asiakas ohjataan kassalle ja saman tien voidaan noutaa seuraava asiakas odotustilasta. Keskittyä siis siihen varsinaiseen työhön, johon olette koulutuksen saaneet, eli asiakkaan hoitamiseen. Sinfonian kassalla asiakas rahastetaan ja hänen kanssaan sovitaan tarvittaessa seuraava aika.
Rahastus- ja ajanvaraustoimenpiteistä itseltä säästyneen ajan ansiosta on mahdollista ottaa 1-2 asiakasta lisää / pv. Tämä saattaa tehdä kuukausi tasolla 20-40 asiakastapahtumaa enempi, joka esim. 50 euron taksalla olisi 500 – 1000 euroa lisää bruttotuloa / kk.  Aika on siis rahaa joka maksaa itsensä näin takaisin.
 
Millaisen kuvan nykyinen toimipaikkanne antaa asiakkaalle?
 
Onko toimipisteellänne hyvä valmis imago, asiakasvetoisuus, tunnettavuus, luotettavuus, keskeisin sijainti, mainonnan tuoma iso mainonnallinen näkyvyys, asiakasystävällinen muu henkilökunta, hyvä sisäinen hoitajien välinen vuorovaikutus ja yhdessä tekemisen luoma ilmapiiri, tukihenkilöt, hoitotarvikkeiden saatavuus tukkuhintaan suoraan saman katon alta, ilmainen pysäköintietu omalle autolle, vaivaton asiakaskahvitus, lounasetu, ????
Nämä ja paljon muita etuja kuuluu automaattisesti hoitajayrittäjille, jotka toimivat Sinfoniassa.
 
Kuinka asiakkaiden kulku vastaanottotiloihin sujuu nykyisessä toimipaikassanne?
 
Sinfoniassa nämä asiat ovat paremmin kuin kohdallaan.
Autosta ulos astuttuaan asiakkaan ei tarvitse ottaa yhtään ainoata porrasaskelmaa vastaanotolle tullessaan. Jo ulko-ovi on portaaton ja kynnyksetön. Pyörätuolia käyttävien  asiakkaidemme kautta olemme saaneet kuulla olevamme ainoa Seinäjoen keskustan alueella toimivista hoitopalveluita tarjoavista yrityksistä, jolla on täysin portaaton ja luiskaton sisään pääsy perille saakka.
>>katso lisätietoja ja kuvia huoneista
 

Sivuston toteutus: Vaiste Productions             Kirjaudu sisään >>